Bienvenue sur mon île virtuelle !
Un blog bilingue (français / suédois)

Välkomna till min virtuella ö!
Tvåspråkig blogg (franska / svenska)

vendredi 13 août 2010

Jours tranquilles / Lugna dagar


(10/08)
Une chenille grosse comme un doigt d'adulte !
En fjärilslarv som var lika stor som en vuxens finger!


(11/08)
Calme plat matinal
Morgonlugn

3 commentaires:

  1. Du borde skaffa en "gilla-knapp" som man har på Facebook, så kan man ge en snabb "jag gillar den här bilden/det här inlägget"-kommentar. Den här bilden hade fått en sådan tryckning av mig!

    /Åsa

    RépondreSupprimer
  2. Tack!
    Jag måste se om en sån "gilla-knapp" finns på Blogger...

    RépondreSupprimer
  3. Nu har jag äntligen skaffat mig en "gilla-knapp"!

    RépondreSupprimer

N'hésitez pas à laisser un commentaire !
Le plus simple est de choisir "anonyme" dans la liste et laisser une signature après votre texte.

Lämna gärna en kommentar!
Det enklaste är att välja "anonyme" i listan och lämna en signatur efter din text.