Bienvenue sur mon île virtuelle !
Un blog bilingue (français / suédois)

Välkomna till min virtuella ö!
Tvåspråkig blogg (franska / svenska)

samedi 1 janvier 2011

Bonne année ! / Gott nytt år!

Même si je n'y crois pas beaucoup, c'est sincèrement que je souhaite une bonne année 2011 à vous tous, lecteurs connus ou inconnus de ce blog.
Je ne sais pas si 2011 sera l'année du "crash d'Internet", mais j'ai l'impression d'en avoir eu un avant-goût cette semaine. Il m'a en effet été impossible de me connecter par WiFi de mardi à hier...

Även om jag inte tror så mycket på det, önskar jag uppriktigt ett Gott Nytt 2011 till er alla, kända och okända läsare av denna blogg.
Jag vet inte om 2011 blir Internetkraschens år, men det känns som om jag har fått en provsmak i veckan. Jag kunde helt enkelt inte ansluta mig trådlöst till Internet från i tisdags till igår...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

N'hésitez pas à laisser un commentaire !
Le plus simple est de choisir "anonyme" dans la liste et laisser une signature après votre texte.

Lämna gärna en kommentar!
Det enklaste är att välja "anonyme" i listan och lämna en signatur efter din text.