Bienvenue sur mon île virtuelle !
Un blog bilingue (français / suédois)

Välkomna till min virtuella ö!
Tvåspråkig blogg (franska / svenska)

dimanche 8 janvier 2012

Deux ans !
Två år!

Et voilà ! Mon blog personnel a deux ans. J'aurais aimé fêter cet anniversaire plus dignement, mais la nouvelle interface Blogger, que j'ai "choisie" par erreur, ne me permet plus d'écrire des messages aussi facilement qu'auparavant sur mon équipement personnel. J'espère y remédier prochainement...

Så! Min personliga blogg har nu hunnit bli två år gammal. Jag hade önskat fira födelsedagen på ett mer värdigt sätt, men Bloggers nya gränssnitt, som jag "valt" av misstag, gör det svårare att skriva meddelanden från min personliga datautrustning. Jag hoppas att problemet snart blir åtgärdat...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

N'hésitez pas à laisser un commentaire !
Le plus simple est de choisir "anonyme" dans la liste et laisser une signature après votre texte.

Lämna gärna en kommentar!
Det enklaste är att välja "anonyme" i listan och lämna en signatur efter din text.