Bienvenue sur mon île virtuelle !
Un blog bilingue (français / suédois)

Välkomna till min virtuella ö!
Tvåspråkig blogg (franska / svenska)

vendredi 2 décembre 2011

Case 2
Ruta 2


Dans ma rue à Paris, il y a déjà des éclairages de Noël depuis une dizaine de jours... (Cliquer sur l'image pour voir le calendrier)

På min gata i Paris har julbelysningen redan installerats för c:a tio dagar sedan... (Klicka på bilden för att se kalendern)

2 commentaires:

  1. hej patrick! vad fint med en adventskalender :). såg att du håller koll på varifrån man kommer så nu borde du ha ytterligare en plats i i statistiken. många fina bilder också (jag har suttit och läst bakåt en stund), vad du far och flänger ;). och jag har inte glömt bort att jag skulle titta på det, jag lovar. håller på med så mycket olika saker just nu att jag känner mig lite splittrad, men jag återkommer :). alltså bilderna är så fina och man behöver bara göra enkla justeringar i utseendet för att de ska komma till sin rätt lite mera. jag mejlar sedan. och så lägger jag till bloggen i min reader.

    kram så länge,

    RépondreSupprimer
  2. Hej Ylva och tack för besöket! Ja - Martinique har kommit in och toppar (än så länge) statistiken idag!
    Puss och kram

    RépondreSupprimer

N'hésitez pas à laisser un commentaire !
Le plus simple est de choisir "anonyme" dans la liste et laisser une signature après votre texte.

Lämna gärna en kommentar!
Det enklaste är att välja "anonyme" i listan och lämna en signatur efter din text.